فروشگاه اینترنتی بانه خرید و قیمت

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

  • تلفن تماس : 0873111
  • تماس : 08734222224 - 08734222226
  • تماس : 09188888956 - 09188888534
  • Product was successfully added to your shopping cart.

    خرید کولر گازی 9000 قیمت کولرگازی 10 هزار کوچک

    کولر گازی کوچکتر از 11000


    خرید کولر گازی کوچک قیمت کوچکترین کولرگازی از بانه دات کام

    قیمت کولر گازی در کنار مصرف پایین انرژی با وجود این که از اصلی ترین معیار ها در هنگام خرید کولر گازی به شمار می آیند، اما قبل از انتخاب مدلی با قیمت مناسب، مصرف انرژی پایین و امکانات خوب، بایستی به ظرفیت اسپلیت متناسب با مساحت اتاق مدنظر توجه داشت؛ زیرا اگر با توجه به متراژ اتاق ظرفیت مناسب را انتخاب نکنیم، ممکن است یا اسپیلت نتواند به خوبی جواب گو باشد و آن طور که باید و شاید اتاق را خنک نکند و یا آنقدر اتاق را خنک کند که از سرما نتوان از  كولر گازي بهره برد. ظرفیت کولر گازی ها با واحد Btu اندازه گیری می شود که در ادامه به انواع سایز کولرگازی ها اشاره خواهیم داشت.
    در انتخاب ظرفیت مناسب علاوه بر در نظر گرفتن  ابعاد و مساحت اتاق بایستی به چیزهایی دیگری از قبیل: اندازه و تعداد پنجره های موجود در اتاق، موقعیت اتاق (رو به آفتاب و یا برعکس)، نوع اتاق (مثلا نشیمن، اتاق خواب و یا آشپرخانه) توجه داشت. انواع کولر با برند های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام از نظر شکل، نوع کاربری، امکانات، مصرف انرژی، قدرت و ظرفیت با دیگری متفاوت هستند. به عبارت دیگر شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین انواع کولر گازی پرتابل، ایستاده و دیواری یکی را برگزینید. کولرگازی دیواری که بر روی دیوار نصب می گردند برای مصارف خانگی و اداری کاربرد دارند و در اندازه های کوچکتر از 11000، 12000 تا 17000، 18000 تا 23000، 24000 تا 29000 و 30000 تا 35000 هزار (9، 10، 12، 14، 18، 24، 26، 30، 36 هزار ) تولید می شوند.

    مشخصات انواع سایز کولر گازی

    در مورد مشخصات کوچکترین کولرهای قابل حمل و جابجایی خوب است بدانید که مدل پرتابل نیز به دلیل اندازه کوچک، حمل آسان و نیاز نداشتن به نصب در اتاق های کوچک و یا مستاجری کاربرد دارند. کولر گازي ایستاده که دارای ظرفیت های 36000 تا 45000، 46000 تا 60000 و 60000 به بالا (36، 38، 48، 60 هزار و ...) هستند با توجه به اندازه و قدرتی که دارد در مراکز عمومی، سالن های بزرگ و یا تالار ها به کار می رود. برند هایی نظیر سامسونگ « samsung »، ال جی« lg »، جنرال« general »، اجنرال « ogeneral »، توشیبا « toshiba »، هیتاچی « hitachi »، گری « gree »، بوش « bosch » و ... انواع کولر با امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهند.
    کولر گازی سامسونگ از مصرف انرژی پایین همراه با طراحی و عملکرد مناسب برخوردار است؛ بدین ترتیب می توان گفت قیمت کولر گازی سامسونگ با توجه به سبک طراحی، امکانات و میزان مصرف انرژی که دارد قابل قبول است. کولرگازی ال جی همانند هم وطن کره ای خود از مصرف انرژی پایین برخوردار است ( مخصوصا اینورتر ال جی)، این کولر گازی هم امکانات راضی کننده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ قیمت کولر گازی ال جی با توجه به نوع آن متفاوت است ولی در کل مناسب است. کولر گازی جنرال شاید از لحاظ مصرف انرژی به پای سامسونگ و ال جی نرسد اما امکانات و طراحی خوبی دارد و از قیمت پایینی برخوردار است. کولر گازی اجنرال به دلیل بهره بردن از قطعات با کیفیت بالا، از طول عمر بسیار بالا برخوردار است، درست است که قیمت کولر گازی اجنرال به نسبت برخی برند های مشابه زیاد به نظر می رسد، اما با یک بار هزینه می توانید یک عمر از آن بهره ببرید.

    راهنمای خرید کوچکترین کولر گازی مینی

    در مورد مشخصات کوچکترین کولرهای قابل حمل و جابجایی خوب است بدانید که کولرگازی پرتابل نیز به دلیل اندازه کوچک، حمل آسان و نیاز نداشتن به نصب در اتاق های کوچک و یا مستاجری کاربرد دارند. کولر گازی ایستاده که دارای ظرفیت های 36000 تا 45000، 46000 تا 60000 و 60000 به بالا (36، 38، 48، 60 هزار و ...) هستند با توجه به اندازه و قدرتی که دارد در مراکز عمومی، سالن های بزرگ و یا تالار ها به کار می رود. برند هایی نظیر سامسونگ « samsung »، ال جی« lg »، جنرال« general »، اجنرال « ogeneral »، توشیبا « toshiba »، هیتاچی « hitachi »، گری « gree »، بوش « bosch » و ... انواع کولر گازی با امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهند.
    کولر گازی سامسونگ از مصرف انرژی پایین همراه با طراحی و عملکرد مناسب برخوردار است؛ بدین ترتیب می توان گفت قیمت کولر گازی سامسونگ با توجه به سبک طراحی، امکانات و میزان مصرف انرژی که دارد قابل قبول است. کولر گازی ال جی همانند هم وطن کره ای خود از مصرف انرژی پایین برخوردار است ( مخصوصا کولر گازی اینورتر ال جی)، این کولر گازي Air conditioner هم امکانات راضی کننده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ قیمت کولر گازی ال جی با توجه به نوع آن متفاوت است ولی در کل مناسب است. برند جنرال شاید از لحاظ مصرف انرژی به پای سامسونگ و ال جی نرسد اما امکانات و طراحی خوبی دارد و از قیمت پایینی برخوردار است. کولر اجنرال به دلیل بهره بردن از قطعات با کیفیت بالا، از طول عمر بسیار بالا برخوردار است، درست است که قیمت کولر اجنرال به نسبت برخی برند های مشابه زیاد به نظر می رسد، اما با یک بار هزینه می توانید یک عمر از آن بهره ببرید.

    قیمت کولر گازی کوچک در بانه دات کام

    در این دسته از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، کولرگازی های با ظرفیت کوچکتر از 11000 هزار وجود دارد که با مشاهده مشخصات اسپلیت های این دسته و سبک سنگین کردن آن ها می توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. کولر گازی 9000 و کولر گازی 10000 برای اتاق های کوچک گزینه ای مناسب است. با خرید از بانه علاوه بر این که کولر گازی ارزان عایدتان می شود می توانید با سرویس هایی مانند ضمانت اصل بودن کالا، پرداخت پس از تست، گارانتی (در صورت تمایل) و 10 روز مهلت بازگشت، از اصالت و سالم بودن کالا و خدمات پس از فروش آن مطمئن شوید.

    خرید کولر گازی کوچک

    مزایای خرید کولر گازی اینورتر کوچکتر از 11000

    کولر گازی اینورتر سایز کوچک که حتی شامل کولر گازي ایستاده کوچک نیز می شود، به شما امکان فراهم می‌کند تا در فضاهای کوچک و محدود به بهترین شکل از خنکای خوبی برخوردار شوید. این مدل‌ها از برترین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌کنند و باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌های برق می‌شوند. علاوه بر این، انواع کولر گازی 11000 و کوچکتر دارای طراحی باریک و زیبا هستند و در هر فضایی جلوه‌ای متفاوت ایجاد می‌کنند. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار کوچکترین کولر گازی، برند جنرال گلد ، اجنرال Ogeneral ، کولر گازی پرتابل فکر ، گری GREE، بوش و ... است. این برندها به دلیل کیفیت بالا، عملکرد عالی و طراحی منحصر به فرد، از طرف مشتریان بسیار مورد علاقه قرار گرفته‌اند.
    مشخصات فنی کولر گازی سرد و گرم 9000 و کولر گازی 10000 و 11000 از جمله قدرت سرمایش، میزان جریان هوای تولید شده، طراحی و ساختار داخلی، صدا، فیلترهای هوا و میزان مصرف انرژی می‌باشند. این محصولات دارای تکنولوژی روز و قابلیت‌های هوشمندی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا در هر آب و هوایی کلاس T1 یا معتدل کولر گازی کلاس آب و هوایی T2 یا سردسیر و T3 یا گرمسیر از حالت بهینه استفاده کنید. همچنین، قابلیت تنظیم سرعت باد و دمای هوا، نمایشگر LED و کنترل از راه دور از دیگر ویژگی‌های آنها می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از کولرگازي سایز کوچک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌های برق ، حفظ محیط زیست با کاهش انتشار گازهای مضر ، نصب آسان و استفاده راحت ، کاهش سطح صدا و وزن و ابعاد جمع و جور آن است .

    راهنمای خرید کولر گازی مینی برای فضاهای کوچک

    در طول فصل‌های گرم و سرد سال، یک کولر سرمایشی و گرمایشی کوچک و کارآمد می‌تواند یکی از بهترین دستگاه‌های تهویه هوا برای فضاهای کوچک و خانه های آپارتمانی باشد. با امکانات و ویژگی‌های مناسب، این نوع کولرها توانایی خنک کردن هوا را به طور اثربخشی ارائه می‌دهند. در این راهنما، به بررسی و معرفی کوچکترین کولر گازی اسپلیت دیواری ، پرتابل ، پنجره ای ، سقفی و ... می‌پردازیم تا به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کنیم .
    کولر گازی دیواری کوچک یکی از گزینه‌های مناسب برای فضاهای کوچک است. با نصب آسان بر روی دیوار و عدم اشغال فضای قابل توجه در داخل اتاق، این کولرها توانایی خنک کردن هوا را به طور کارآمدی دارند. امکاناتی مانند تنظیم دما، سرعت باد، حالت‌های خنک کننده و تایمر از ویژگی‌های برجسته کولرهای دیواری کوچک محسوب می‌شوند. علاوه بر این، این کولرها با تکنولوژی هوشمندانه خود، از مصرف انرژی کمتری نسبت به کولرهای بزرگتر برخوردار هستند. با خرید و نصب یک کولر گازي دیواری کوچک، می‌توانید به راحتی از هوای خنک و تمیز برخوردار شوید.
    در مورد کولر گازی پرتابل کوچک و یا مدل های ایستاده، این دستگاه‌ها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن، بسیار منعطف و کاربردی هستند. شما می‌توانید آنها را به راحتی در اتاق‌های کوچک مثل اتاق خواب، آشپزخانه‌ها و حتی در اتاق کارتان قرار دهید. با امکاناتی مانند کنترل دما، سرعت باد و حالت‌های خنک کننده، این کولرها قابلیت خنک کردن محیط را با کارایی بالا ارائه می‌دهند. علاوه بر این برای کاربرانی که به دنبال خرید کولر گازی 10000 سقفی و پنجره ای هستند می توانید به سایت ما مرجعه نمایید .

    انواع مدل کولرگازی سایز (اندازه) تکنولوژی (فناوری بکار رفته) نوع استفاده مزایا معایب
    کولرگازی دیواری 8000 تکنولوژی اینورتر خانگی - دارای قدرت خنک‌کنندگی بالا - نیاز به نصب و راه‌اندازی توسط تکنسین
    کولر گازی پرتابل 9000 تکنولوژی Inverter اتاق خواب - صرفه‌جویی در مصرف انرژی - قیمت بالاتر نسبت به سایر مدل‌ها
    کولرگازی پنجره ای 10000 تکنولوژی فیلتراسیون خانگی - امکان کنترل دمای دلخواه - نیاز به نصب و راه‌اندازی تخصصی
    کولرگازی ایستاده 11000 تکنولوژی ضد باکتری اتاق کار - تنظیم خودکار دما و رطوبت محیط - مصرف انرژی بالاتر
    کولرگازی اسپلیت 10000 تکنولوژی تصفیه هوا خانه آپارتمانی - تصفیه و خنک کردن همزمان هوا - قابلیت استفاده فقط برای فضاهای کوچک

    خرید هوشمندانه بهترین کولرگازی از بانه با طراحی جمع و جور

    اسپلیت کوچک سرد و گرم که به طور همزمان قابلیت تأمین هوای سرد و گرم را دارد. این ویژگی آن را برای فصول مختلف سال، از تابستان گرم تا زمستان سرد، بسیار کاربردی می‌کند. در زیر به برخی از مشخصات و ویژگی‌های کولرهای کوچک سرد و گرم اشاره می‌کنیم: کولر گازي کوچک سرد و گرم، با توان خنک کنندگی و گرمایش مناسب، قادر به تأمین محیطی راحت و مطلوب در فصول مختلف است. قدرت کولرگازی به واحد برودت (BTU) اندازه گیری می‌شود و باید با اندازه فضای مورد نظر همخوانی داشته باشد. برای نمونه می توانید برای اتاق کار و اتاق خوابتان خرید کولر گازی کوچک 9000 کولرگازی 10000 و 11 هزار با قیمت خوب و بصرفه از بانه دات کام را در نظر داشته باشید.
    قیمت کوچکترین کولر گازی کوچک که از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته مانند کمپرسور اینورتر و کنترل دیجیتال دما استفاده می کند از ارزش خرید بالایی برخوردار است . گفتنی است که هر کدام از این تکنولوژی‌ها باعث بهبود عملکرد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر مفید کولر گازي می‌شوند. البته خوب است بدانید که انواع مدل کولرگازی کوچک به صورت دیواری ، پرتابل و ایستاده و پنجره ای و سقفی در بازار موجود باشد. کولر گازی سقفی کوچک با نصب راحت و نیز مدل پرتابل با قابلیت حمل و نقل آسان را می‌توانید در محیط‌هایی با ابعاد جمع و جور استفاده کرد. چراکه از نظر ظاهری کوچکتر و جذاب‌تر هستند و فضای کمتری را در اتاق یا محیط شما اشغال می‌کند.