• تلفن تماس : 0873111
  • تماس : 08734222224 - 08734222226
  • تماس : 09188888956 - 09188888534
      • با خرید این محصول 9 امتیاز می‌گیرید (سکه ‎۹٬۰۰۰ تومان) ! سوال
      • تنها به اعضای سایت تعلق می‌گیرد. ممکن است پس از ورود میزان امتیاز متفاوت باشد.

    Product was successfully added to your shopping cart.
    سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635
    سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635
    ‎ناموجود

    (ناموجود)

    • عکس سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635 تصویر عکس سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635 تصویر
    • عکس سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635 تصویر عکس سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635 تصویر
    • عکس سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635 تصویر عکس سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635 تصویر

    سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATRE DH6635

    LG HOME THEATER SYSTEM DH6635

    بازنگری سریع







    • فناوری دالبی دیجیتال

    • امواج رادیویی FM

    • قابلیت کارائوکه

    • سیستم صوتی 5.1 کاناله

    • پورت HDMI , USB

    • توان صوتی 1000 وات

    • جک 3.5 میلی‌متری صدا

    • خاموش شدن خودکار

    • پشتيباني از Blu-Ray

    • حالت خواب
















    دسترسی: ناموجود

    ‎ناموجود

    محصولات مرتبط

    نیم نگاهی به سینما خانگی 1000 وات ال جی LG HOME THEATER SYSTEM DH6635



    شما اگر تلویزیونی هوشمند هم داشته باشید باز هم صدای ان به اندازه ی کافی بالا نیست و در مهمانی و جشن ها نمی توان میزان صدایی که شما می خواهید را بهتون بدهد. مجموعه ای از اجزا هم چون اسپیکر، ساب ووفر و بلوری در کنار هم قرار گرفتند و با هم دیگر یک سینما خانگی را تشکیل داده اند که صدای تلویزیون را به طرز چشم گیری افزایش می دهند و تمام فضای خانه را در بر می گیرند. این وسیله در هنگام نگاه کردن فیلم و سریال حس و حال بی نظیری را به شما می بخشد، به طوری که در فیلم و سریال غوطه ور می شوید. شرکت های بسیار زیادی در زمینه ی تولید سینما خانگی مشغول فعالیت هستند، از مهمترین این شرکت ها می توان به ال جی اشاره کرد. این کمپانی هر ساله مدل های متنوعی را در رنج قیمت های مختلف با توان صوتی متفاوت تولید می کند و توانسه جایگاه ویژه ای را در دل کاربران به خود اختصاص دهد. یکی از مدل های با کیفیت شرکت ال جی سینما خانگی DH6635 می باشد که با توان صوتی 1000 وات صدایی بسیار قدرتمند را تولید می نماید.

    این سینما خانگی یک سیستم 5.1 کاناله ست که از 4 عدد اسپیکر و یک ساب ووفر همراه با دستگاه بلوری تشکیل شده است و به روش سیمی به تلویزیون و سایر دستگاه ها اتصال پیدا می کند. HDMI یکی از پورت های طراحی شده در DH6635 ست که به وسیله ی کابل سینما خانگی را به تلویزیون وصل می کند. در کنار این درگاه پورت USB هم وجود دارد. از طریق USB می توانید هر نوع حافظه ی جانبی را به سینما خانگی وصل نمایید و داده های موجود در ان را با کیفیت بی نظیر فول اچ دی نگاه کنید یا داده های مورد علاقه ی خود را ضبط نمایید. دالبی دیجیتال « Dolby Digital» از قابلیت های عالی موجود در این دستگاه است. دالبی دیجیتال با رمز گشایی کد های مختلف هر نوع صدایی را با کیفیت بالا کاملا شفاف و واضح به گوش کاربران می رساند. یکی دیگر از قابلیت های عالی که در سینما خانگی DH6635 طراحی شده قابلیت کارائوکه «KARAOKE» ست. با استفاده از این قابلیت از طریق سینما خانگی می توانید اهنگ های مورد علاقه ی خود را بخوانید و اوقات بیکاری را با تمرین خوانندگی سپری نمایید. این سینما خانگی با پشتیبانی از فرکانس FM این امکان را برای کاربران فراهم کرده که به تمامی کانال های رادیویی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند. سینما خانگی DH6635 در کنار بهره گیری از صدایی فوق العاده بالا با رنگ مشکی زیبایی فوق العاده ای را در اتاق نشیمن به وجود می اورد.



    نمایش بیشتر
    نمایش کمتر

    جزییات

    طراحی و ساختار

    طراحی و ساختار سینما خانگی

    سینما خانگی در کنار تلویزیون قرار می گیرد و در معرض دید همه است، برای همین باید در کنار کیفیت عالی از ظاهر بسیار زیبا برخوردار باشد و شیک بودن اتاق نشیمن را تضمین کند. سینما خانگی DH6635 از مدل های خوش سیمای شرکت ال جی ست. این مدل منحصر به فرد دارای چهار بلندگو، یک ساب ووفر و یک دستگاه بلوری است. بلوری دیسک های DVD و CD را با صدای بسیار بالا و کیفیت فول اچ دی پخش می کند. بلندگو ها در مجموع صدایی معادل 1000 وات را تولید می نمایند و برای این که صدا به صورت یکنواخت در تمام فضا بپیچد می توانید هر یک از ان ها را در گوشه ای از اتاق قرار دهید. هر یک از اسپیکر های جلو و عقب با زیبایی خاصی تولید شده اند. محل خروجی صدا در ان ها به صورت دایره ای شکل اند و به رنگ مشکی و زرد مشخص شده اند. پایه های مربعی شکل بسیار شیک و زیبا هستند و ابعاد اسپیکر ها را به خوبی تحمل کرده اند. با کمی دقت می توانید کلمه ی ال جی و لوگوی ان که روی تک تک اجزا طراحی شده را ببینید. DH6635 با استفاده از پورت های هم چون HDMI به تلویزیون و از طریق USB به حافظه ی جانبی مانند فلش مموری اتصال می یابد. با استفاده از کنترل پنل می توانید تمامی برنامه ها از جمله افزایش و کاهش صدا را اعمال کنید. بر روی دستگاه بلوری نیز تعدادی دکمه طراحی شده که همانند کنترل پنل عمل می کند و از طریق ان ها می توانید برخی از برنامه ها را اجرا کنید.

    بر روی بلوری یک صفحه نمایش دیده می شود که برنامه های در حال اجرا روی ان رویت می شوند.

    سیستم صوتی

    سینما خانگی ها در توان صوتی مختلف تولید شدند و هر کسی با توجه به فضای نگهداری سینما خانگی می تواند به راحتی مدل مورد نظر خود را خریداری کند. کاربران معمولا مدل هایی با توان 1000 وات را خریداری می نمایند. سینما خانگی با این توان صوتی سالن های بزرگ را هم به خوبی تحت پوشش خود قرار می دهد. سینما خانگی DH6635 یکی از بهترین مدل های ال جی ست که دارای توان 1000 وات است و در مهمانی و جشن ها تمامی افراد را غرق صدای بسیار بلند خود می کند. برخی از اوقات در هنگام نگاه کردن فیلم یا گوش دادن به موسیقی صدا قطع و وصل می شود و به خوبی به گوش نمی رسد، برای همین ال جی در سینما خانگی DH6635 فناوری دالبی دیجیتال را طراحی کرده است. این قابلیت هر نوع صدای اضافی را حذف و رمزگشایی می کند و ان را با کیفیت بالا پخش می نماید. رادیو از ان ابزارهایی ست که از زمان تولیدش تا الان طرفدار بسیار زیادی دارد و از این رو تولید کنندگان در سینما خانگی ها رادیو را هم طراحی کرده اند. کارائوکه یکی از قابلیت هایی ست که محبوبیت فراوانی نزد کاربران دارد. DH6635 با بهره گیری از این قابلیت این امکان را به کاربران می دهد که با صدای خود اهنگ های مورد علاقه شان را بخوانند و با دادن امتیاز توسط سینما خانگی به ان ها قدرت خوانندگی خود را بسنجند.

    سیستم صوتی سینما خانگی

    مدل DH6635 با دریافت امواج FM در کنار پخش موسیقی برنامه های رادیویی را نیز به گوش کاربران می رساند.

    درگاه های ارتباطی

    درگاه های ارتباطی سینما خانگی

    هر سینما خانگی از تعدادی درگاه تشکیل شده است و از طریق ان ها به سایر دیواس ها متصل می شود. سینما خانگی DH6635 با استفاده از تعدادی پورت به وسیله ی کابل به دستگاه های مختلف اتصال می یابد. درگاه HDMI از جمله پورت های موجود در این سینما خانگی ست که از طریق ان دستگاه به تلویزیون وصل می شود. شما از طریق جک 3.5 میلی متری می توانید به سینما خانگی 6635 میکروفون وصل کنید و همراه با دوستانتان مشغول اهنگ خواندن شوید و بهترین اوقات را با ان ها سپری کنید. DH6635 به یک پورت USB نیز مجهزست که از طریق ان می توان انواع حافظه ی جانبی را به سینما خانگی متصل کرد و داده های ضبط شده را با صدای قدرتمند 1000 واتی گوش داد.

    کلام اخر

    سینما خانگی dh6635با دارا بودن چهار عدد اسپیکر از با کیفیت ترین مدل های ال جی ست، DH6635 در کل 1000 وات صدا تولید می کند. این سیستم صوتی 5.1 کاناله با دارا بودن قابلیت دالبی دیجیتال صدایی بسیار با کیفیت و واضح را به گوش می رساند. هم چنین با مجهز بودن به پورت هایی مانند HDMI و USB به تلویزیون و حافظه ی جانبی متصل می شود و داده ها را با صدایی فوق العاده بالا پخش می کند. در هنگام خرید هر محصولی از لوازم اشپزخانه گرفته تا صوتی و تصویری باید اطلاعات جامع و مفیدی را در دست داشته باشید. ما در این صفحه معرفی کلی از سینما خانگی DH6635 شرکت ال جی داشته ایم و با خواندن ان می توانید اطلاعات خود را درباره ی این محصول بالا ببرید. سینما خانگی DH6635 با قیمت بسیار مناسب در بانه به فروش می رسد و اگر می خواهید صدای موسیقی را در مهمانی و جشن ها یتان به نهایت قدرت برسانید، این سینما خانگی را از دست ندهید.

    عمومی

    برند lg
    کشور سازنده چین (اصلی)
    انتخاب رنگ مشکی

    مشخصات کلی

    نام مدل DH6635
    نوع دستگاه سینمای خانگی بلوری

    مشخصات اسپیکر‌ها

    قدرت خروجی کل 1000 وات
    تعداد کانال 5.1 کاناله
    تعداد بلندگو 4 عدد
    تعداد ساب ووفر 1 عدد

    ویژگی های صوتی

    کارائوکه دارد
    حالت‌های صدا MP3

    ارتباطات

    پورت ها

    تعداد HDMI 2
    تعداد USB 1
    جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد
    SIMPLINK دارد

    مشخصات صفحه نمایش

    صفحه نمایش دارد

    سایر ویژگی ها

    Blu-Ray دارد
    قابلیت ضبط دارد
    حالت خواب دارد
    خاموش شدن خودکار دارد

    مصرف انرژی

    مشخصات فیزیکی

    رنگ بدنه مشکی
    وزن 15 کیلوگرم

    اقلام همراه

    اقلام همراه دفترچه راهنما, ریموت کنترل, باتری برای ریموت کنترل, کابل HDMI, آنتن رادیو

    برچسب‌های محصول

    برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

    1. کیفیت بالا review by saleh mazahery on مرداد ۱۳۹۶
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت

      چند ماهی است که این مدل را خریداری کردم، این سینما خانگی صدایی بسیار قدرتمندی دارد و با ظاهر بسیار زیبایش نمایی شیک و لوکس را در اتاق به وجود اورده است.

    2. مدلی از ال جی review by گلرخ on مرداد ۱۳۹۶
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت
      نوآوری و خلاقیت

      این سینما خانگی رو از بانه دات کام خریدم و از تحویل دهی به موقع ان خیلی راضی ام.

    3. سینما خانگی ال جی review by مراد احمد پور on مرداد ۱۳۹۶
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت

      این سینما خانگی توان صوتی خیلی خوبی دارد ولی فناوری و امکانات ان نسبت به سایر مدل ها بسیار کم است.

    4. خرید سینما خانگی review by البرز مرادی on مرداد ۱۳۹۶
      نوآوری و خلاقیت
      طراحی ظاهری
      امکانات و قابلیت
      ارزش خرید در قیمت
      کیفیت ساخت

      وجود بلوتوث در سینما خانگی بسیار هائز اهمیت است ولی این سینما خانگی فاقد ان می باشد. البته با توجه به قیمتش وجود بلوتوث خیلی مهم نیست.

    نظر خودتان را بنویسید

    شما به این محصول چه امتیازی می‌دهید؟ *

      ۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره ۴ ستاره ۵ ستاره
    امکانات و قابلیت
    کیفیت ساخت
    ارزش خرید در قیمت
    نوآوری و خلاقیت
    طراحی ظاهری
    3 پرسش

    پرسش‌های محصول

    مرتب سازی ASC
    پرسش
    توسط : هما در دی ۱۴۰۰
    ارسالتون چند روزه است ؟
    82
    پرسش
    توسط : حامد در آذر ۱۴۰۰
    سلام نحوه خرید از سایت فروشگاه چگونه است ؟
    79
    پرسش
    توسط : ادی در شهریور ۱۴۰۱
    آیا خرید از سایت قابل اعتماد هست ؟
    36
    برای خرید ؛ محصول خود را در سایت ثبت کرده و « حتما قبل از پرداخت وجه برای اطلاع از قیمت روز » تماس بگیرید.


    با « افزودن به سبد خرید » کالا را ثبت سفارش نمایید و اقدام به تسویه کنید.


    با واحد فروش و مشاوره رایگان تماس بگیرید« 08734222226 - 0873111 »ضمن مشاوره و راهنمایی خرید کنید.


    تماس یا تلگرام و واتساپ « باکس سبز رنگ و آبی رنگ زیر» درخواست مشاوره کنید.



    فروشگاه اینترنتی بانه دات کام با استناد به امتیازات زیر ، اطمینان و آسودگی در خرید اینترنتی را فراهم کرده است.


    فروشگاه baneeh.com در تاریخ 18 آبان 1381 دامنه آن به ثبت رسید و وب سایت بارگزاری شد ؛ بعد از آن با کسب افتخاراتی چون ثبت شرکت و استارتاپ برتر استان ؛ کارآفرین برتر ؛ کاندید برترین فروشگاه آنلاین جشنواره وب و موبایل ایران ؛ عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی ؛ دریافت نماد اعتماد دوستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت ؛ و نماد ساماندهی وزارت ارشاد ؛ پروانه کسب ؛ معارفه بانه دات کام به حضور وزیر ارتباطات دکتر آذری جهرمی ؛ مصاحبه و پخش زنده صدا و سیمای مهاباد و معرفی به عنوان یکی از یکصد برند مشتری مدار و دریافت ایزوی مشتری مداری و... که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح داده ایم؛ به راحتی می توانید به بانه دات کام اطمینان کنید .

    office-2
    office-1
    office-4
    office-2
    office-2
    office-2
    office-2
    office-3
    office-2
    office-4
    office-2
    office-2

    به واسطه ارسال فوق سریع 24 ساعته و دریافت وجه در منزل بعد از تست و ارسال کالای 100 درصد اصل با کمترین قیمت رقابتی شما بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

    nimlook